شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام حسن عسکری

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن ۲۸ صفر سالروز شهادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت بیش از ۱۶۰ مطلب پیرامون کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) بر روی شبکه جهانی حوزه نت منتشر شد.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی اسلامی حوزه نت در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، هدف از انتشار این درختواره را جمع آوری انبوهی از مطالب خواندنی پیرامون شخصیت اجتماعی و سیاسی امام حسن(ع) و تسهیل در امر پژوهش محققان حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

حجت الاسلام سید حسن رحمانی افزود: این دانشنامه با یکصد و 66 مطلب شامل گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه و مقالات در قالب 11 نمایه اصلی و چهار نمایه فرعی از هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

وی "شناسنامه امام"، "امام قبل از امامت و دوران امام پس از امامت "را از نمایه های اصلی دانشنامه عنوان کرد و اظهار داشت: "صلح امام حسن(ع)"، "اخلاق و فضائل حضرت"، "نگاهی به واپسین روزهای عمر امام (ع)" از دیگر نمایه های اصلی این دانشنامه است.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه به نمایه های فرعی دانشنامه امام اشاره کرد و گفت: "ولادت امام حسن(ع)"، "ویژگی های ظاهری"، "کنیه و القاب امام"، "خانواده امام"، "شهادت پدر"، "دوران پیش از پدر و مهربانی با یتیمان" از نمایه های فرعی این دانشنامه است.

علاقمندان می توانند برای استفاده از مطالب این دانشنامه به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

http://www.hawzah.net/fa/Subjects/4926

انتهای پیام   313/17

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha