شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه بسیج حوزه کرمانشاه

حوزه/ مسئول بسیج طلاب کشور در جلسه شورای عالی بسیج حوزه علمیه کرمانشاه گفت: فعالیت طلاب در پایگاه های بسیج سبب ارتقاء و پیشرفت مدارس علمیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از کرمانشاه، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، عصر امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان کرمانشاه، گفت: روحیه بسیجی و شهادت طلبی رمز موفقیت طلاب و روحانیون است و موجب ارتقای سطح حوزه های علمیه می شود.

 وی  ادامه داد: طلاب با حضور گسترده در فعالیت های بسیج و برگزاری هسته های آموزشی و علمی در مدارس علمیه رسالت خود را به نحوی شایسته به انجام می رسانند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به حضور گسترده مردم در اربعین حسینی، تصریح کرد: حضور 350 طلبه کرمانشاهی در اربعین حسینی نشان دهنده عمق عشق و ارادت آن ها به ائمه اطهار علیم السلام است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: اثرگذاری حوزه های علمیه در امور فرهنگی از دانشگاه ها بیشتر است، لذا طلاب و روحانیون باید نسبت به ارتقای سطح فرهنگی جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره مصوبات جلسه شورای عالی بسیج حوزه، بیان داشت: دعوت از اساتید توانمند در مناسبت های ملی و مذهبی، برگزاری نشست های سیاسی با هماهنگی بسیج طلاب، تدارک اردوهای بصیرتی از پادگان های سپاه پاسداران و برگزاری میدان تیر و شبیه سازی میدان جنگ موجب تقویت روحیه بسیجی و بصیرتی طلاب خواهد شد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha