سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تظاهرات عیدالشهدا

حوزه/ نیروهای انقلابی بحرین در بیانیه ای خطاب به ملت بحرین از آنها خواستند همزمان با روز عیدالشهدا بزرگ ترین مشارکت مردمی را در اعتراض به سیاست های ظالمانه آل خلیفه رقم بزنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروها و احزاب انقلابی بحرین در آستانه عیدالشهدا، مردم را به راهپیمایی اعتراض آمیز فراخواندند.

نیروهای انقلابی بحرین در بیانیه ای خطاب به ملت بحرین از آنها خواستند در این روز بزرگ ترین مشارکت مردمی را در اعتراض به سیاست های ظالمانه آل خلیفه رقم بزنند.

در این راستا احزاب انقلابی ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء الاسلامی، جنبش اسلامی احرار البحرین، جنبش خلاص، جریان العمل الاسلامی و جنبش حق روز شنبه در بیانیه ای اعلام کردند روز عیدالشهدا روزی جاودان است که همراه با انقلاب مردم و با توجه به لبریز شدن زندان های آل خلیفه از هزاران انقلابی همچنان ادامه خواهد داشت و شعار مردم در این روز شعار قصاص شهدای بحرین خواهد بود.

دراین بیانیه آمده: جنایت های رژیم آل خلیفه نسبت به مردم بحرین باید در یاد و خاطره مردم باقی بماند، چون ما با رژیمی طاغوتی که خون افراد بی دفاع را می ریزد هیچ سازشی نداریم.

لازم به ذکر است روز 17 دسامبر هرسال در بحرین به نام عیدالشهدا نامگذاری شده است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha