پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گفتمان دینی

حوزه/ کارشناس برنامه ریزی امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری بیش از ۱۰۰۰ گفتمان دینی با حضور کارشناسان حوزوی تا پایان سال در مدارس استان لرستان خبر داد.

اردشیر ویس کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت:این گفتمان ها با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه در  ۱۱۰ دبیرستان دخترانه و پسرانه استان لرستان برگزار می شود.

وی افزود:این گفتمان ها در ۵ موضوع جنگ نرم و ارتقاء سواد رسانه ای،دین و زندگی ،نحله های فکری و عرفان های نوظهور،مبانی انقلاب اسلامی و پیامدهای آن و پدیده های نوظهور برگزار می شود.

کارشناس برنامه ریزی امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تصریح کرد:در این گفتمان ها روحانیون و اساتید با برقراری ارتباط چهره به چهره با دانش آموزان تلاش می کنند به سئوالات و شبهات آنها پاسخ دهند و با ایجاد آگاهی و دانش به مخاطبان  آنها را از خطرات احتمالی آسیب های اجتماعی نجات دهند.

ویس کرمی از ابلاغ سهمیه برگزاری گفتمان ها به مدارس در شهرستان ها خبر داد و خاطر نشان کرد:برگزاری گفتمان های دینی نقش موثری در افزایش ارتقا و آگاهی دانش آموزان در مقابله با تبعات جنگ نرم دشمنان دارد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha