جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، سکوی پرتابی در راستای استقلال اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی، شب گذشته در گردهمایی ائمه جماعات کرمانشاه، مساجد در مسجد محمد رسول الله(ص)، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه اقتصاد با مشکلاتی مواجه است و تنها راه برون رفت از این مشکلات تکیه بر اقتصادی مقاومتی، تولیدات، ظرفیت ها و استعدادهای داخلی است و قطعأ با احیای این عوامل اقتصاد کشور شکوفا می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: وابستگی به کشورهای خارجی نه تنها مشکلات اقتصادی نظام را مرتفع نمی کند، بلکه مشکلات فراوانی را گریبان گیر اکشور خواهد کرد.

وی  تاکید کرد: عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، سکوی پرتابی در راستای استقلال اقتصادی کشور است و ائمه جماعات و روحانیون باید نسبت به فرهنگ سازی آن اقدام کنند.

حجت الاسلام قبادی در ادامه با بیان نکاتی در خصوص فعالیت ائمه جماعات، تصریح کرد: امام جماعت هر مسجد باید به موقع در محل تبلیغ حضور پیدا کند و نسبت به انجام این مهم اهتمام ویژه داشته باشد، در غیر این صورت به جامعه روحانیت آسیب وارد خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: لباس روحانیت، لباس تقوا، کرامت و عزت است و نباید این نشانه ها را از خود دور کرد، لذا طلاب و روحانیون در تمامی عرصه های جامعه با لباس مقدس ائمه اطهار علیهم السلام حضور پیدا کنند و این خود نوعی تبلیغ و ترویج دین اسلام است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه در مساجد اذان های سه وعده پخش شود ابراز کرد: پخش اذان به موقع وظیفه امامان جماعت و روحانیون است و مکلف به اجرا، پیگیری و نظارت حسن انجام این وظیفه هستند.

وی همچنین خواستار رونق بیشتر مساجد شد و تأکید کرد: مسجدی پر رونق است که شبستانش هنگام برپایی نماز جماعت مملوء از جمعیت باشد، لذا امام جماعت و روحانی مستقر نسبت به جذب و ترغیب جوانان و نوجوانان و عموم مردم به نماز جماعت تلاشی مجدانه داشته باشد.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha