پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل سعود

حوزه/ گروه های تروریستی از یک طرف در عراق و سوریه جنایت می کنند و آل سعود در یمن کشتار به راه می اندازند همه توطئه صهیونیست ها است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» حجت الاسلام احمدی اصفهانی  امروز در مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور روحانیون و مردم عزادار در بیت آیت الله  العظمی وحید خراسانی  و با حضور این مرجع تقلید برگزارشد، با اشاره به اینکه شهادت ائمه بزگوار(ع) را باید از مسئله غدیر خم ریشه یابی و جستجو کرد گفت: دشمن بعد از رحلت رسول نبی مکرم(ص) حوادثی زیادی را رقم زد که از جمله آن مخالفت با سخنان نبی اسلام، مخالفت با ولی خدا و ایجاد فتنه  و به شهادت رساندن ائمه طاهرین (ع) بوده است.

سخنران این مراسم افزود: متاسفانه باید گفت نباید از خط نفاق گذشت، این خط در خود مکه تشکیل شده نقش اساسی در حمایت از حکومت بنی عباس و بنی امیه  و یهود انجام دادند.

وی بیان داشت: یهود در این میان در کنار گروه نفاق و در پشت پرده برنامه ریزی اصلی را انجام می داد و کارهای آنها حساب شده و برنامه ریزی دقیق برای آینده شده بود.

حجت الاسلام احمدی اصفهانی  اظهارداشت: مصائب اصلی که بر سر امامان معصوم(ع) آمده بود و هر کدام به طریقی به شهادت رسیدند به خاطر یهود است و آل سعود هم وهابی اند و در واقع ریشه یهودی دارند و تنها فرق آنها این است که طوری  نماز و قرآن می خوانند که همه فکر می کنند این قوم چه قدر در ایمان خود قوی هستند.

محقق و پژوهشگر حوزه افزود: مشکلاتی که الان در دنیای اسلام به وجود آمده و گروه های تروریستی از یک طرف در عراق و سوریه جنایت می کنند و آل سعود در یمن کشتار به راه می اندازند همه توطئه صهیونیست ها است و خود این گروه ها همان یهودی اند، ولی امروز با عنوان دیگر به اسم وهابی معروف شده اند.

حجت الاسلام احمدی اصفهانی  خاطر نشان کرد:بنی عباس قبل از شهادت ائمه(ع) آنها را در بدترین شرائط سیاسی قرار می دادند و برای اینکه فشارها را زیاد کنند تا آخرین منجی بشر به دنیا، نیاید  امام حسن عسکری(ع) را در  منطقه و پادگان نظامی تحت نظر گرفتند.

انتهای پیام:40/313

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha