جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ اولین کارگروه مشورتی مدیران مدارس علمیه خواهران استان ایلام با حضور مسئولان حوزوی این استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، اولین کارگروه مشورتی مدیران مدارس علمیه خواهران استان ایلام با حضور حجت الاسلام سید نواب حسنی مدیر حوزه علمیه خواهران استان  و حجت الاسلام ایمان نظری مدیرمرکزخدمات حوزه  و نیز  مدیران مدارس علمیه خواهران استان ، جهت بررسی مشکلات طلاب در مرکز خدمات  و نیز  بررسی مسئله حجاب و عفاف در مدارس  استان ،  برگزار شد.

 حجت الاسلام سید نواب حسنی  در این  نشست طی  سخنانی با اشاره به  لزوم احصاء و پیگیری مشکلات مدارس استان ، گفت : هدف از تشکیل این کارگروه به اشتراک نهادن  و تبادل تجارب مدیران  مدارس استان  در زمینه مسائل و مشکلات مدارس علمیه خواهران استان  می باشد.

وی افزود : باید نقاط ضعف و قوت مدارس استان را شناسایی و نقاط ضعف را با راهکارهای ارائه  شده از سوی مدیران برطرف و نقاط قوت را تقویت نماییم.

حجت الاسلام ایمان نظری ،مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان  هم در این مراسم به سیره  حضرت امام خمینی (ره ) در خدمت به خلق الله ، تصریح کرد : یکی از مهمترین درس هایی که از زندگی علما و بزرگان  می توان گرفت ، خدمت گزاری به خلق الله است که این سیره ، برگرفته از معارف دینی و قرآنی ماست.

وی با ارائه ی آماری از طلاب تحت پوشش مرکز خدمات حوزه های علمیه استان ،  افزود : یکی از مهمترین اهداف مرکز خدمات حوزه های علمیه  ، این است که زمینه ای را برای طلاب فراهم نماید که طلاب با آرامش خاطر، به امور تبلیغ و تحصیل بپردازند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha