پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار محمد شاهرخی /
فرمانده سپاه قزوین:

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: یوم الله ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی، فتنه آمریکایی، بصیرت افزایی و میثاق ملت ایران با ولایت می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار محمد شاهرخی امروز در مراسم بصیرت افزایی که به مناسبت سالروز حماسه 9 دی که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد با بیان این که روز حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد، اظهار کرد: حماسه شکوهمند یوم الله 9 دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی، فتنه آمریکایی، بصیرت افزایی و میثاق ملت ایران با ولایت می باشد.

وی تصریح کرد: حماسه ملت ایران در 9 دی این پیام را برای همه دشمنان و ایادی استکبار جهانی نشان داد که ملت ایران راه خود را شناخته و هر گونه نفوذ و توطئه علیه ملت ایران و آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا را تا پای  جان حفظ کرده  همیشه پشتیبان ولایت بوده و خواهند بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود و در این روز تصویر واقعی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ مردمی مقابل دشمن به نمایش درآمد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان داشت: حضور میلیونی مردم در حماسه بزرگ 9 دی بساط فتنه گران، آشوب طلبان و دشمنان را در هم پیچید و عظمت و اقتدار ملی به منصه ظهور رساند.

وی به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: ملت همیشه بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی از فتنه پیچیده و خطرناک 88 سربلند خارج شدند؛ اما همواره باید هوشیار باشیم که فتنه و توطئه پایانی ندارد.

شاهرخی تصریح کرد: امروز دشمن با شیوه های مختلف علیه موازین و آرمان های این انقلاب در حال توطئه چینی بوده که اصل دشمن شناسی در این برهه بسیار ضروری و مهم می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha