پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با مراجع و علما

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی بر تلاش برای تقویت وحدت و انسجام مسلمانان و مبارزه با جو اسلام هراسی و شیعه هراسی در جهان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در یدار رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به گسترش فعالیت دشمنان برای ارائه چهره ای نادرست از اسلام و شیعه در جهان بر تلاش برای مقابله با این اقدامات تاکید کرد و گفت: باید امکانات و شرایط لازم برای مقابله با اقدامات گسترده در مسیر ایجاد جو اسلام هراسی و شیعه هراسی در جهان فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی همچنین با اشاره به برگزاری پر شور مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی و حضور میلیونی عزاداران حسینی در راهپیمایی عظیم اربعین، از تلاش ها، کمک ها و اقدامات جمهوری اسلامی در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم قدردانی کردند.

در این دیدار دکتر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رییس جمهوری نیز ضمن ارائه گزارشی از دستاوردها و تلاش های دولت در حوزه های مختلف از جمله حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر ضرورت و عزم دولت برای تقویت ارتباط حوزه های علمیه با دولت و استفاده از ظرفیت های طلاب و فضلای قم و حوزه های علمیه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha