جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
لطفی ایلام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: اقدامات ظالمانه ای که امروز آل سعود انجام می دهد، باعث می شود تا این رژیم هم همانند دیگر رژیم های سفاک منطقه به زباله دان تاریخ بپیوند .

حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با محکوم کردن اعدام شیخ نمر اظهارداشت: اقدام عربستان در اعدام این عالم شیعی ، مصداق بارز جنایت و  غارتگری و خیانت به اصول اسلامی است .

وی افزود: البته این جنایت آل سعود  امری قابل پیش بینی بود چرا که امروز این رژیم به حدی خونخوار شده که به هیچ مسلمانی رحم نمی کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تاکید براینکه آل سعود باید بداند با این اقدام نسنجیده خود، نه تنها خشم و انزجار مسلمانان را شعله ور کرده، بلکه زمینه نابودی خود را نیز فراهم ساخته است، بیان داشت: قطعا این اقدام عربستان بار سنگینی برای این رژیم داشته و زمینه نابودی آنها را  تسریع خواهد کرد.

وی اذعان داشت: اعدام شیخ نمر نه تنها باعث خاموش کردن جرقه عدالت نخواهی نشدبلکه امروز این اقدام باعث شعله ور شدن حرکتی عظیم برای بیداری اسلامی در این کشور خواهد شد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد : اقدامات ظالمانه ای که امروز آل سعود انجام می دهد، باعث می شود تا این رژیم هم همانند دیگر رژیم های سفاک منطقه به زباله دان تاریخ بپیوند .

حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی  با تاکید بر اینکه امروز از دولت های اسلامی انتظار می رود از تمام ظرفیت خود برای محکوم کردن این ظلم آشکار استفاده کنند، خاطرنشان کرد: علمای اسلام هم باید یکصدا در مقابل این جریان به خواسته و ابعاد این جنایت را برای همه بازگو نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha