جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ریاض حکیم

حوزه/ رژیم منفور آل سعود در طول تاریخ همواره در صدد آسیب رساندن به چهره اسلام و چهره نورانی پیامبر عظیم شان اسلام حضرت محمد (ص) بوسیله گرایشات و رفتارهای خصمانه خود بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ریاض حکیم در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری«حوزه» با بیان عمق جنایات عربستان در منطقه اظهار داشت: اعدام بی حق و بی جهت عالم مجاهد شیخ نمر حادثه ناگواری از سلسله حوادثی بوده که در منطقه و جوامع اسلامی رخ داده است.                                               

مسئول موسسه حکمت با اشاره به این که کشور عربستان امروزه با سیاست های نابجا و اشتباه  خود در منطقه در صدد اختلاف افکنی بین جوامع اسلامی می باشد ابراز داشت: متاسفانه کشوری همچون عربستان، از بعد فکری وابسته به تفکر وهابیت متحجر شده است لذا این وابستگی سبب تحقق جریانات و اتفاقات ناگوار در جهان اسلام و منطقه گردیده.

حجت الاسلام والمسلمین سید ریاض حکیم با بیان اینکه امروزه جهان اسلام با چالشی همچون رژیم پلید و خبیث آل سعود مواجه شده است، اذعان داشت: جوامع اسلامی و ملت های اسلامی، باید امروزه به اصول اصیل دین مبین اسلام بر گردند و از شر شرارت های رژیم آل سعود که گرایشات متحجرانه در دین مبین اسلام دارد، خلاص شوند و اگر چنین نشود در آینده  نزدیک ملت های مسلمان و جوامع اسلامی شاهد نکات منفی زیادی از دستاوردهای سیاسی آل سعود خواهند بود.                                         

 وی رفتارهای خصمانه و نقش رژیم آل سعود برای دین مبین اسلام را منفی ارزیابی کرد، و خاطر نشان ساخت: امروزه متاسفانه رژیم آل سعود در صدد خدشه دار ساختن جایگاه و عظمت دین بزرگ خدا و به افول کشاندن تاثیر مباحث اسلامی در سطح جوامع جهانی می باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین حکیم در پایان خاطر نشان ساخت: رژیم منفور آل سعود در طول تاریخ همواره در صدد آسیب رساندن به چهره اسلام و چهره نورانی پیامبر عظیم شان اسلام حضرت محمد (ص) بوسیله گرایشات و رفتارهای خصمانه خود بوده است.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha