چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدی محمدی فر - کرمانشاه

حوزه/ باید شرایط حضور روحانیون در مناطق دور افتاده فراهم شود تا آنان بتوانند عملکرد بهتری در راستای تبلیغ دین اسلام و انتقال معارف الهی به مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی محمدی فر، پیش از ظهر در هم اندیشی جلسه معاونان تبلیغ مدارس علمیه استان کرمانشاه، با تأکید بر لزوم توجه به فضای معنوی و تبلیغی در مناطق روستایی و محروم، گفت: با توجه به فعالیت گسترده دشمن، عدم حضور مبلغان در مناطق روستایی، آسیب های فراوانی به همراه خواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه با بیان این که تبلیغ در روستاهایی که فاقد روحانی و مسجد هستند، در اولویت قرار گیرد، خاطر نشان کرد: باید بستر و شرایط حضور روحانیون در مناطق دور افتاده فراهم شود تا آنان بتوانند عملکرد بهتری در راستای تبلیغ دین اسلام و انتقال معارف الهی به مردم داشته باشند.

وی در ادامه برگزاری جلسات ماهیانه معاونان تبلیغ را با اهمیت خواند و بیان داشت: جلسات ماهیانه با حضور ائمه جمعه، روحانیان و مبلغان برگزار شود تا با همفکری و برنامه ریزی و ارائه راهکارها، منافذ ورود دشمن مسدود شود.

حجت الاسلام محمدی فر در پایان از برگزاری کارگاه دو روزه فعالان فرهنگی خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی دو روزه رابطین و فعالان فرهنگی، در راستای آموزش آن ها در خصوص تبلیغ و ترویج دین اسلام در مناطق و روستاهای فاقد روحانی برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha