شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حاج علی اکبری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان کشور گفت: مرکز حجاب ریحانه النبی(س) در فعالیت ها و انتخاب گروه هدف با تدبیر و بسیار هوشمندانه عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در دیدار مسئولین مرکز حجاب ریحانه النبی (س) اظهارداشت: حضور حوزه علمیه توسط طلاب جوان وبا فضیلت در متن کار فرهنگی، حامل این پیام است که ضمن ایجاد تحول اساسی در حوزه، دیگران را نیز به حضور مؤثر در فضای فرهنگی ترغیب می کند.

وی با اشاره به ضرورت ترویج گفتمان در فضای اجتماعی افزود: مسئله گفتمان فرهنگی را باید حتی تحت فشار محیط و حاشیه های ضد فرهنگی ترویج کرد. تغییر در فضای فرهنگی جامعه باعث می شود اقلیت های فرهنگی نیز اظهار وجود کنند و با روشنگری بسیار قدرتمندانه وارد میدان فرهنگی شوند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ، انتخاب گروه هدف در طرح حجاب ریحانه النبی را اقدامی هوشمندانه عنوان کرد و بیان داشت: انتخاب گروه مخاطب در طرح ملی حجاب ریحانه النبی ویژه مدارس ابتدایی ، هوشمندانه است. تفاوت مرکز حجاب ریحانه النبی با سایر نهادهای فرهنگی در این است که با تجربه عینی و میدانی و بازخورد آن در عمل با رویکرد هنرمندانه وزبان مخاطب وارد عرصه فرهنگی شده است. راهپیمایی حافظان حجاب نیز یکی از مصادیق عینی است که علاوه بر جلوه اجتماعی ، هویت بخشی وارزش دهی به جوانان محسوب می‌گردد.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام ابراهیم پور مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی به ارائه گزارش فعالیتهای ده ساله این مرکز پرداخت.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha