جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کورش زارعی - بازیگر سینما

حوزه/ بازیگر سریال کیمیا ، فعالیت جدی حوزویان فیلمنامه نویس را مایه ارتقای کیفی آثار تولیدی در سینما و تلویزیون کشورمان دانست.

کوروش زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فعالیت حوزویان فیلمنامه نویس اظهار داشت: در طول سال های اخیر به جهت برگزاری دوره های آموزشی در حوزه و مراکز حوزوی ، شاهد رشد و پیشرفت قابل توجه طلاب و فضلای فعال در عرصه هنر و سینما به خصوص فیلمنامه نویسی بوده ایم که البته برگزاری جشنواره فیلم اشراق نیز در این امر بسیار دخیل بوده است.

وی همچنین افزود: به خصوص در وضعیت کنونی که دشمنان بر شدت تهاجم فرهنگی خود مبانی اعتقادی و دینی ما افزوده اند، به شدت لازم است که حوزویان مستعد و علاقه مند وارد عرصه فیلم سازی به خصوص فیلمنامه نویسی شوند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه با بیان این که امروز عرصه هنر یکی از جذاب ترین و مناسب ترین کانال های تبلیغی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: براي اينكه حوزویان دغدغه مند بتوانند در راستای تبلیغ آموزه های دینی در دنیای امروز موفق باشند، باید هرچه بیشتر با ابزارهای رسانه ای و هنری نوین از جمله سینما و تلویزیون و تئاتر آشنا گردند تا بر اساس آن بتوانند به تولید محتوای دینی با این گونه ابزارها همت بگمارند.

وی گفت: به خصوص با توجه به ضعف فیلمنامه در کشور ما ، طلاب و فضلای فیلمنامه نویس که مسلط به فقه و نیز ابزار حرفه ای نوشتن هستند می توانند ضمن رفع نسبی این نقیصه به رشد و ارتقای کیفی سطح آثار هنری در مدیون سینما و تلویزیون بسیار کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha