جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین هاشیمان،مدیر جامعة الزهرا(س)

حوزه/ نسل انقلاب باید با درایت، آگاهی و بصیرت ارزش های انقلاب اسلامی را به جوانان امروز منتقل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد هاشمیان در چهارمین نشست شورای جامعة الزهرا(س) ضمن تاکید بر برنامه ریزی های دقیق برای ایام مبارک دهه فجر، گفت: نسل جوان امروز دوران انقلاب را درک نکرده اند و برنامه ریزی برای انتقال وقایع و فضیلت های انقلاب متناسب با نیازهای جوانان از وظایف ما است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ملت ایران را حیات، عزت و عظمت داد و تنها با گذراندن دو واحد درسی انقلاب اسلامی نمی شود واقعیت انقلاب را به جوانان منتقل کرد.

مدیر جامعة الزهرا، ضمن گرامیداشت سی هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اضافه کرد: ملت ایران عزت، استقلال و آزادی خود را مدیون فداکاری شهدا و امام راحل و پیشکسوتانی که در انقلاب زحمت کشیدند می داند.

حجت الاسلام والمسلین هاشمیان با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف مأنوس شوند، افزود: امسال سی و هفتمین سالی است که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما در سایه ولایت فقیه، حرکت و رشد می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) در سال های ۴۶ و ۴۷ در نجف اشرف شروع به طرح مسئله حکومت اسلامی کردند، گفت: از همان زمان بسیاری در مقابل فرمایشات امام خمینی(ره) جبهه گیری می کردند؛ اما از آنجا که نظریات ایشان از روی خلوص بود، شاهد به ثمر رسیدن تلاش ها و مجاهدت های ایشان در سال ۵۷ بودیم.

مدیر جامعة الزهرا در پایان با اشاره به اینکه برنامه ریزی هایی برای اجرای برنامه ها، همایش ها و جشنواره های بزرگی در جامعه الزهرا(س) انجام شده است، گفت: همه معاونت ها و مدیریت های جامعه الزهرا(سلام الله علیها) باید برای اجرای این برنامه ها به بهترین نحو با هم همکاری کنند.

در ادامه مدیر کل اداره روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) به ارایه گزارش عملکرد یکساله این اداره کل پرداخت.

همچنین معاون پژوهش و معاون فرهنگی – تربیتی جامعة الزهرا نیز گزارشاتی را در خصوص فعالیت های خود ارائه کردند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha