شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در حاشیه بازدید از نمایشگاه «هنر آسمانی، انقلاب اسلامی

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: منابع غنی اسلامی در حوزه های علمیه وجود دارد که انتقال این معارف ناب دینی، نیازمند به کار بردن ابزار جدید است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در حاشیه بازدید از نمایشگاه «هنر آسمانی، انقلاب اسلامی» که در کتابخانه جدید آستان مقدس قم برپا شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروزه شاهد برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و دینی در حرم بانوی کرامت و مراکز حوزوی و فرهنگی هستیم.
وی با اشاره به اهتمام و تدبیر معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در راستای برپایی این نمایشگاه گفت: برپایی چنین نمایشگاهی در ایام دهه مبارک فجر در جوار حرم بانوی کرامت، اقدام ارزشمندی است.
مدیر حوزه علمیه استان قم خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، طلاب، دانشجویان و سایر اقشار جامعه از آثار ارائه شده در عرصه های فرهنگی و رسانه ای بهره مند شوند. 
وی با اشاره به منابع غنی اسلامی در حوزه های علمیه گفت: انتقال این معارف ناب دینی، نیازمند به کار بردن ابزار جدید است که امروزه به کار بردن آنها حرف اول را در انتقال مفاهیم می زند.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال تصریح کرد: اگر معارف اسلامی را با استفاده از وسایل جدید ارتباطی به مخاطبان در سراسر جهان منتقل کنیم، بهترین و سریع ترین روش به کار گرفته شده است و مخاطبان زیادی از آن بهره مند می گردند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha