پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب حوزه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز از اعزام مبلغین و کارشناسان مذهبی به مدارس این شهرستان به‌منظور تبیین جایگاه و دیدگاه‌های انقلاب اسلامی در میان نسل جدید انقلاب خبر داد.

حجت‌الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اعلام خبر اعزام مبلغین به مدارس این شهرستان در ایام دهه فجر، عنوان کرد: این طرح در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و به‌منظور تبیین جایگاه و دیدگاه‌های انقلاب اسلامی در میان نسل جدید انقلاب اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه اعزام مبلغین از شنبه 10بهمن‌ماه، آغازشده و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت، ادامه داد: در این طرح 19 کارشناس مذهبی روزانه 3 ساعت با حضور در کلاس‌های 19 مدرسه شهرستان رامهرمز، به تبیین دیدگاه‌های انقلاب اسلامی و پاسخ به سؤالات و شبهات دانش آموزان می‌پردازند و پیش‌بینی می‌شود این طرح 4الی5هزار دانش‌آموز مقطع دبیرستان شهرستان را پوشش دهد.

مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز، ادامه داد: ایام‌الله دهه فجر نقطه آغاز حضور مداوم، مستمر و برنامه‌ریزی‌شده مبلغین و کارشناسان مذهبی در مدارس شهرستان رامهرمز است و در نظر داریم که این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام منصوری همچنین به برگزاری نشست‌های بصیرتی با رویکرد تبیین دیدگاه و شاخص‌های رهبری در انتخابات، اشاره کرد و گفت: این سلسله نشست‌ها از دی‌ماه در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان رامهرمز آغازشده است و تا انتخابات 7 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه طلاب و روحانیون رامهرمز در این سلسله نشست‌ها حضور دارند، اظهار داشت: در طی این جلسات که 2 مرتبه در ماه تشکیل می‌شود، علمای مذهبی و کارشناسان سیاسی به تبیین ملاک‌های رهبری در انتخاب اصلح و نیز چگونگی ایجاد شور انتخاباتی در فضای جامعه می‌پردازند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha