جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد فیلی سردبیر ماهنامه قلاویزان

حوزه/ مسئول امور مربیان معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از مشارکت فعال طلاب و روحانیون ایلامی در اجرای طرح صالحین و استقبال جوانان از این طرح خبرداد.

حجت الاسلام محمود فیلی، مسئول امور مربیان معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در ایلام، با اشاره به اجرای طرح صالحین با حضور فعال طلاب و روحانیون، اظهارداشت: این طرح مدتی است که در دستور کار معاونت تعلیم و تربیت سپاه قرار گرفته و توانسته با ظرافت های خاص خود به خصوص حضور اساتید حوزوی در بین جوانان و نوجوانان استان، تاثیرات بسیار خوبی گذاشته و جایگاه خود را پیدا کند.

وی، ترسیم فضای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران وخنثی کردن سیاه نمایی دشمن،تبیین توطئه های دشمن در انتخابات و راه های خنثی کردن آن، تبیین ضرورت مقاومت در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، بررسی چگونگی حماسه آفرینی اقتصادی و نقش اعضای حلقه های صالحین در تحقق حماسه اقتصادی با ترویج فرهنگ کار، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از مصرف کالاهای خارجی، آموزش اخلاق انتخاباتی، صداقت، پرهیزاز توهین و تخریب،حفظ برادری و صمیمیت در عین رقابت و ... از جمله موضوعات بررسی شده در حلقه های صالحین عنوان کرد.

وی در ادامه با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات یادآور شد: شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوق های رای می تواند تهدید های دشمنان را بی اثر کند، لذا همه سلیقه ها و جریان های معتقد به جمهوری اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند

مسئول امور مربیان معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در پایان، با تاکید بر تمکین در مقابل قانون وظیفه همگانی بیان داشت: در مسئله انتخابات و غیر انتخابات، همه باید تسلیم رای قانون بوده و در مقابل قانون تمکین کنند تا این امر موجب سوء استفاده نشود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha