پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجلیل از طلاب برتر حوزه علمیه جهرم با حضور آیت الله ایمانی

حوزه/ به مناسبت آغاز دهه فجر و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس از طلاب برتر حوزه علمیه امام رضا(ع) شهرستان جهرم تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه از فارس، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس از مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان جهرم بازدید  و مورد استقبال علماء، طلاب، اساتید حوزه های علیمه، برخی از مسئولین دولتی و چهره های سرشناس شهرستان جهرم قرار گرفت.

امام جمعه شیراز  در ادامه این مراسم و در  جمع طلاب مدرسه امام رضا(ع) شهرستان جهرم با اعلام خرسندی به جهت حضور در بین طلاب این مدرسه و همچنین با عرض تبریک به مناسبت آغاز دهه مبار فجر و یاد و خاطره لحظه ورود امام(ره) به کشور به سخنرانی پرداختند.

وی در ادامه نکاتی را  پیرامون تاریخ انقلاب اسلامی، نقش امام و رهبری در حفظ نظام، نقش روحانیت و طلاب در معرفی آرمان های امام و ارزش های انقلاب بیان کرد.

حجت الاسلام محمد حضوری، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) جهرم، هم در ادامه این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام یوم الله دهه پر فروغ فجر و ضمن خوش آمد گویی به مدعوین جلسه، در حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، گفت: سفر آیت الله اسدالله ایمانی به شهرستان جهرم و همچنین بازدید از مدرسه علمیه امام رضا(ع) جهرم، بدون شک مایه دل گرمی و ارتقاء اعتماد به نفس در طلاب حوزه های علمیه جهرم می گردد.

وی گفت: بازدید  آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس از مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان جهرم و شناسائی و رفع مشکلات طلاب بدون شک نگرانی های طلاب این حوزه علمیه را در فضای آموزشی و سطح کیفی کاهش می دهد.

گفتنی است در مراسم بازدید آیت الله ایمانی از حوزه علمیه امام رضا علیه السلام جهرم، برخی از چهره های مسئولین شهرستان ازجمله حجت الاسلام و المسلمین دژکام، تولیت مدارس علمیه شهرستان و امام جمعه جهرم و دیگر اساتید و ... نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است، در ادامه این مراسم از طلاب، اساتید و چهره های برتر مدرسه علمیه امام رضا(ع) جهرم قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha