جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست اجرای منویات رهبری درباره انتخابات

حوزه/ از سلسله نشست های مطالبات مقام معظم رهبری با موضوع« اجرای منویات رهبری درباره انتخابات»، به همت معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شریفی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قم، در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: مبلغین وظیفه سنگینی برای ترویج انتخابات و تشویق پرشور مردم در صحنه انتخابات به عهده دارند و لازم است به درستی این وظیفه را انجام دهند.

 وی با بیان اینکه یکی از وظائف حوزه، بیان شیوه های جدید و جذاب احکام شرعی است، افزود: مردم جامعه نیاز به مسائل شرعی دارند، ولی چون نتوانسته ایم شیوه های جدیدی را در این رابطه به اجرا در بیاوریم، مردم به نوعی احساس بی نیازی در این زمینه می کنند.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات قابل بحث و دقت دراین حوزه، بیان مسئله مهدویت و تشریح آن در مدارس علمیه است؛ متاسفانه اندیشه دروغین مهدویت در بین جوانان در حال توسعه است و باید حوزه حضور جدی تری در این زمینه همانند گذشته داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی در پایان گفت: موضوع قابل بحث دیگر، طرح مطالعات آثار شهید مطهری است و فعالیت های خوبی در این رابطه صورت گرفته و امیدواریم این استقبال با همکاری همه مدارس بیشتر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha