پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه از اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه شهرستان، در ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از برگزاری جلسات درس اخلاق در مدارس شهرستان ها با حضور اساتید اعزامی از حوزه علمیه قم خبر داد و اظهار داشت: در برنامه های مدارس علمیه علاوه بر بحث های آموزشی، توجه به مباحث اخلاقی مدنظر قرار دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: طلبه موفق فردی است که علاوه بر درس و بحث، در مسائل اخلاقی نیز مهذب باشد تا بتواند در جامعه به عنوان طلبه ای موفق و با اخلاق ظاهر شود.

حجت الاسلام محمدی فر تصریح کرد: از گذشته تا کنون کلاس های اخلاق به صورت هفتگی با حضور اساتید برجسته استانی در تمام مدارس علمیه استان برگزار شده و طلاب در این کلاس های تهذیبی و اخلاقی حضور می یابند و از معنویت اساتید بهره مند می شوند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر علاوه بر استفاده از ظرفیت اساتید استان، حجج الاسلام والمسلمین مقدسیان و اصفهانی از اساتید حوزه علمیه قم، در استان حضور یافته و کرسی های درس اخلاق در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین مقدسیان در مدارس علمیه شهرستان های هرسین، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و گیلانغرب و حجت الاسلام والمسلمین اصفهانی نیزدر مدارس شهرستان های صحنه، کنگاور و سنقر حضور می یابند، همچنین آیت الله علما و دیگر علما و ائمه جمعه استان نیز در کلاس های اخلاقی حضور یافته و طلاب را از مباحث اخلاقی بهره مند می کنند.

حجت الاسلام محمدی فر در پایان ابراز داشت: برگزاری کلاس های اخلاق شامل برپایی جلسات پرسش و پاسخ، اخلاق عملی و برگزاری دوره های مشاوره ای است و امیدواریم با حضور اساتید برجسته، طلاب در مسیر سیر و سلوک اخلاقی گام بر دارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha