چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مسجد مقدس جمکران

حوزه/ به همت مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران برنامه نمایشی «ماشین زمان» ویژه نوجوانان به مدت ۱۰ روز در این مکان مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سجاد نیکخو با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، عنوان کرد: استفاده از زبان هنر در اثربخشی بر جان‌ها و افکار انسان‌ها تاثیری شگرف دارد.
 مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران افزود: این تعبیر مقام معظم رهبری بسیار گویا و رساست که فرمودند: «هنر، بهترین وسیله برای انعکاس مفاهیم اسلامی و انسانی است»؛ بنابراین باید از این ابزار برای انتقال مفاهیم اسلامی ایرانی بهره برد.
 حجت الاسلام نیکخو اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام مبارک دهه فجر، اجرای نمایشنامه «ماشین زمان» است که به همت مدیریت آفرینش‌های هنری و رسانه ای مسجد مقدس جمکران ویژه نوجوانان در نظر گرفته شده است.
 وی بیان کرد: برنامه نمایشی «ماشین زمان» با بهره‌مندی از زبان هنر تلاش می‌کند که بر رویش‌های انقلاب اسلامی اثربخشی فرهنگی داشته باشد تا در دنیای هزاررنگ تعاملات مجازی، بتواند بر نوجوانان تأثیرگذار باشد.
 مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: برنامه نمایشی «ماشین زمان» روایتی است جذاب که برای مخاطب نوجوان  طراحی شده است و با زبان طنز و بهره‌گیری از قالب‌های رسانه‌ای گیرا به موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی ایرانی و برخی ویژگی‌های یاوران امام زمان عج الله تعالی فرجه می‌پردازد.
 حجت الاسلام نیکخو یادآور شد: در اجرای برنامه نمایشی «ماشین زمان»، ایجاد حس و تجربه‌ای شاد، خوشایند و لذت‌بخش در فضای معنوی مسجد مقدس جمکران، برای نوجوانان به عنوان یک اصل قرار گرفته است که بی‌شک همین امر می‌تواند بستر بسیاری از جهت‌گیری‌های صحیح در آینده باشد.
 وی با اشاره به این که این برنامه در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: برنامه نمایشی «ماشین زمان» در ایام دهه فجر (12 الی 22 بهمن) ساعت 10 صبح در سالن عصر آفتاب واقع در مسجد مقدس جمکران، رو به روی باب التوحید(درب 5) اجرا می‌شود.
 مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: علاقمندان به تماشای این برنامه می‌توانند 48 ساعت قبل نسبت به حضور و رزرو هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند که جهت هماهنگی می‌توانند با شماره تلفن‌های 37255818-025 تماس بگیرند.
 حجت الاسلام نیکخو با بیان این که تمام هزینه‌های اجرای برنامه نمایشی «ماشین زمان» توسط مسجد مقدس جمکران تأمین شده است، اظهار داشت: مدت زمان اجرای این برنامه، 75 دقیقه و ظرفیت هر برنامه 190 نفر است.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha