پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیوند آسمانی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری همایش و کارگاه آموزشی "پیوندهای آسمانی" با حضور زوج های جوان طلبه، در ایلام خبر داد.

حجت الاسلام نظری درگفتگو با خبرنگار خبرگزار «حوزه‌» در ایلام با اعلام این خبر گفت: در سال 94 با تاکید بیش از پیش مقام معظم رهبری به امر ازدواج و علی الخصوص ازدواج آسان، لذا جمعی طلاب جوان حوزه استان، ازدواج آسان را را سرلوجه زندگی خود قرار دادند.

وی افزود: به منظور احیاء سنت حسنه و ترویج ازدواج آسان و آموزش کاربردی مسائل مربوط به زندگی مشترک، مرکز خدمات اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی و همایش "پیوندهای آسمانی" کرده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: این کارگاه، فردا جمعه 16 بهمن ماه، با حضور 41 زوج جوان در سالن مجتمع لاله سپاه امیرالمومنین(ع) شهر ایلام برگزار می‌گردد.

وی با بیان این که همایش "پیوندهای آسمانی" برای سومین دوره در استان ایلام برگزار می‌شود، ابراز کرد : این مراسم در سال‌های گذشته به صورت همایش برگزار می‌شد، ولی  در سال جاری با توجه به رویکرد آموزش محور بودن مرکز خدمات، به صورت همایش به همراه آموزش کارگاهی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نظری در پایان خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در این کارگاه توسط دو تن از اساتید و مشاورین مجرب حوزه به صورت جداگانه برای آقایان و خانم‌ها مطرح می گردد، شامل شناخت تفاوت‌های زوجین، سبک زندگی اسلامی و ... می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha