پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدسجاد هاشیمان

حوزه/مدیرجامعه الزهرا(س)گفت: امروز برای هر ۵۰۰ زن در کشور می توانیم یک مبلغ خواهر توانمند داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد هاشمیان در نشستی با دکتر "فهیمه فرهمند پور" مشاور وزیر کشور، افزود: بسیار خرسندیم که از جامعه الزهرا(س) به عنوان بزرگترین مرکز علمی – حوزوی خواهران کشور بازدید کردید و از نزدیک با بخشی از فعالیت های این مجموعه آشنا شدید.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام ویژه خود از جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به عنوان یک مجموعه منحصر به فرد یاد کردند که این مسئله نشان دهنده عنایت ویژه ایشان و جایگاه رفیع این مرکز است.

وی اضافه کرد: تا کنون بیش از ۵۰ هزار طلبه از جامعه الزهرا(س) فارغ التحصیل شده اند که با احتساب طلاب در حال تحصیل به ۶۵ هزار نفر می رسند.

حجت الاسلام  والمسلمین هاشمیان تاکید کرد: به فضل خدا و تلاش همه دلسوزان اسلام و انقلاب اگر بتوانیم این افراد را درست ساماندهی و برایشان برنامه ریزی کنیم، به طور متوسط  برای هر ۵۰۰ نفر زن در کشور، یک مبلغ آماده خواهیم داشت.

وی بیان کرد: بسیار از طلاب کشور های دیگر که از جامعه الزهرا(س) فارغ التحصیل شده اند پس از بازگشت به کشور خود بسیار موثر بوده اند.

مدیر جامعه الزهرا  با اشاره به اینکه پاکستان یک کشوری با پتانسیل های بسیار ارزشمند است که باید به آن بیشتر توجه کنیم، اضافه کرد: در پاکستان بیش از ۳ میلیون طلبه وجود دارد که بیش از ۱ میلیون ۱۰۰ هزار نفر آنان از خواهران طلبه هستند.

وی تصریح کرد: ۱۸۰ مدرسه شیعه خواهران در پاکستان وجود دارد که مدیر حدود ۱۱۰ مدرسه از دانش آموختگان و فارغ التحصیل جامعه الزهرا(س) هستند. 

حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان بیان داشت: امید است پس از سفر مشاور وزیر کشور به مجموعه جامعه الزهرا(س) یک شبکه ارتباطی قوی میان این مجموعه با دستگاه ها برقرار شود تا شاهد برقراری جایگاه واقعی جامعه الزهرا(س) در داخل و خارج از کشور باشیم.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha