پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ ۲۲ بهمن این طلیعه بیداری و بصیرت در ملت ایران عیار تمام نمای ولایت مداری را به نمایش گذاشت و روز میثاق مجدد یاران با وفای امام خمینی کبیر(ره) معمار همیشه ماندنی این نظام اسلامی با خلف صالح آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن تأکید بر برگزاری انتخابات با حفظ ماهیت حق الناس، برحضور آحاد ملت بزرگ ایران در روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه بدین شرح است.

قال الله الحکیم: وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَالَّیْلِ إِذَا یَسْرِ

خرسندیم که به فضل الهی سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را بار دیگر در روز 22 بهمن امسال با حضور چشم گیر امت اسلام شاهد و ناظر هستیم. 22 بهمن این طلیعه بیداری و بصیرت در ملت ایران عیار تمام نمای ولایت مداری را به نمایش گذاشت و روز میثاق مجدد یاران با وفای امام خمینی کبیر(ره) معمار همیشه ماندنی این نظام اسلامی با خلف صالح آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز است.

آنچه واضح است 22 بهمن امسال شور و شعف مضاعفی نسبت به سال های گذشته انقلاب دارد. شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است از زبان ده ها میلیون جمعیت ایران به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی چون موجی خروشان خشم امت اسلام را نسبت به حکام سلطه رقم خواهد زد.

ملت و دولت، امت و امام، قوای سه گانه، نهادهای حکومتی و مردمی به ویژه شورای محترم نگهبان همه و همه دست در دست هم نهاده تا برگ زرین دیگری بر عظمت ملت ایران بیفزاید.

ضمن تأکید بر حضور آحاد ملت بزرگ ایران در روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن یادآور می شویم: همه مسئولین، شخصیت های حقیقی و حقوقی باید بدانند رمز پیروزی انقلاب اسلامی در وحدت کلمه است؛ لذا احدی حق ندارد با سخنان خارج از حقیقت نهادی از ارکان نظام را تضعیف و یا با سخنان نسنجیده خود موجب خشنودی بدخواهان نظام اسلامی گردد.

با تأکید دوباره به برگزاری انتخابات با ماهیت حفظ حق الناس که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید فرموده اند امید داریم 22 بهمن با انتخابات هفتم اسفند؛ چون بارقه امیدی قلب ملت های جهان را معطوف به تمدن اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی نماید.

آرزو داریم با حرکت بیداری اسلامی در منطقه و پیروزی جبهه ایمان بر کفر، الحاد و شرک، علیه مثلث شوم فتنه؛ یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود شاهد جشن پیروزی انقلاب های اسلامی با محوریت ولایت فقیه در سوریه، یمن، بحرین و بلاد اسلامی باشیم. ما نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بر خود لازم می دانیم همراه با امت حزب الله در راهپیمایی به یادماندنی 22 بهمن امسال نیز فعال تر از گذشته شرکت نماییم.

از خدای مهربان می خواهیم تا این امت را هرگز مدیون امام خمینی بزرگ مگرداند و دعای خالصانه ما را تا ظهور دولت حضرت یار با بدرقه رهبر مدبر، فرزانه و بزرگوار انقلاب اسلامی مان بگرداند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم/ 17 بهمن ماه 1394

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha