چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در یادواره شهدای خیابان میثم قم

حوزه/ شهدا با خدا معامله کردند و جان خود را دادند و هر کس می‌خواهد بر شیطان غلبه کند باید با خدا معامله کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری شنبه شب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خیابان میثم قم با بیان اینکه شیطان قسم خورده است که بر همه انسان‌ها نفوذ کند گفت: شیطان برای اینکه بر انسان‌ها نفوذ کند گناه را زینت می‌دهد؛ شیطان برای نفوذ بر دخترها حیا و عفت را بی‌کلاسی و بی‌حیایی را باکلاس معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه شیطان نتوانست بر شهدا نفوذ کند، ابراز داشت: چشم شهدا به دست مردم نبود بلکه چشمشان به دست خدا بود و هر کس به خدا امید داشته باشد شیطان نمی‌تواند در او نفوذ کند.

رئیس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: شهدا با خدا معامله کردند و جان خود را دادند و هر کس می‌خواهد بر شیطان غلبه کند باید با خدا معامله کند.

وی با اشاره به آیه 83 سوره قصص گفت: خداوند می‌فرماید " تِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِينَ لَا يُرِيدُونَ عُلُوًّا فِي الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ" آن سراى آخرت را براى كسانى قرار مى‏دهيم كه در زمين خواستار برترى و فساد نيستند و فرجام [خوش] از آن پرهيزگاران است."

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری با بیان اینکه خداوند می‌فرماید من خانه آخرت را برای کسی گذاشته‌ام که پاداش دنیایی نمی‌خواست، افزود: اگر کار خوبی کردید منتظر تشکر از خلق نباشید بلکه خداوند به بهترین شکل از شما تشکر خواهد کرد.

وی بیان کرد: شهدا به دل‌های مردم نفوذ کرده‌اند و باعث شده است که پس از گذشت سال‌های طولانی از زمان جنگ همچنان هرسال برای آنها سالگرد بگیریم.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای خیابان میثم قم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha