پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاون امور طلاب حوزه کرمانشاه

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه گفت: دوره های بهداشت فردی، تغذیه سالم و بیماری های عفونی خطرناک در کارگاه ها و جلسات به طلاب خواهر و برادر آموزش داده خواهد شد.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری نشست سه جانبه برنامه ریزی امر سلامت طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: به همت مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه، مرکز خدمات و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان، نشست سه جانبه ای جهت برنامه ریزی امر سلامت روحانیون و طلاب برادر و خواهر برگزار می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به ضرورت توجه به مسئله سلامت طلاب و روحانیون، افزود: باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم، بهترین خدمات را به حوزویان خواهر و برادر ارائه کرد.

وی ادامه داد: با ارائه خدمات شایسته در امر سلامت به طلاب، دغدغه آن ها در این زمینه کمتر شده و با فراغ بال بیشتری مراتب و پله های رشد را طی کرده و به تبلیغ دین می پردازند.

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: دین اسلام همواره به سلامت و تقویت جسم و روح تأکید فراوان داشته، لذا امید است بتوان با ارائه خدمات مختلف روحیه نشاط و شادابی را در طلاب تقویت نمود؛ قطعأ این مهم آثار و برکات فراوانی در حوزه های علمیه و جامعه را به همراه خواهد داشت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه، حضور طلاب و روحانیون در دوره های آموزشی را سبب رشد و ارتقا آن ها دانست و خاطر نشان کرد: دوره های بهداشت فردی، تغذیه سالم و بیماری های عفونی خطرناک در کارگاه ها و جلسات به طلاب خواهر و برادر آموزش داده خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تعامل بیشتر حوزه و دانشگاه علوم پزشکی و برگزاری دوره های آموزشی، بتوان نقش موثری در راستای سلامت و نشاط طلاب و روحانیون ایفا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha