پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 371749
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کتاب الگوی خانواده اجلاقی

حوزه/ کتاب « الگوهای خانواده اخلاقی» با هدف ترسیم سیمای خانواده اخلاقی در آینه الگوهای عملی و معنوی منتشر شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، کتاب «الگوهای خانواده اخلاقی» با هدف ترسیم سیمای خانواده اخلاقی در آینه الگوهای عملی  و معنوی منتشر و در اختیار طلاب و پژوهشگران قرار گرفته است.

این کتاب با استفاده از منابع اسلامی ، مهم ترین ارزش های اخلاقی را که موجب تقویت روابط میان همسران می شود، شناسایی و شاخصه ها و معیارهای آن و هم چنین تهدیدها و آسیب های بی توجهی به این ارزش ها را تبیین کرده و برای استقرار آن ها در خانواده، راهبردهای لازم را ارائه می دهد.

امتیاز این مجموعه آن است که هریک از موضوعات فوق با ارائه الگوهای اخلاقی از علماء و شهدا به صورت الگوی عملی به نمایش گذاشته شده است.

کتاب «الگوی خانواده اخلاقی» در شش گفتار : اخلاق در گفت و گو، اخلاق در حل تعارض بین فردی، اخلاق در برقراری ارتباط با خارج از نظام خانواده، اخلاق در امور اقتصادی، اخلاق در امور جنسی و اخلاق در مدیریت خانواده و ایفای نقش به رشته تحریر در آمده است .

خاطرنشان می شود: کتاب « الگوی خانواده اخلاقی » توسط حجت الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی در 176 صفحه، به رشته تحریر در آمده و به سفارش موسسه لاهوتیان آفاق توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری طریق معرفت ثقلین در سه هزار نسخه چاپ شده است.

قابل ذکر است: علاقه مندان به این کتاب می توانند جهت تهیه آن به سایتwww.tahzib-howzeh.ir   و یا www.fm24.ir  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 09190658050 -02537841162 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha