پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات - رای ملت

حوزه/ مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) لارستان گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن و به دست آوردن منافع کشورمان هدفمند وارد میدان شده اند و باید برای مبارزه به این نفوذ همگان متحد شوند.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»شیراز،  با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، به دسیسه های دشمنان برای خدشه دار کردن این نظام اشاره و  اظهار داشت: یکی از برنامه های گسترده دشمن ایران اسلامی، خدشه وارد کردن در برگزاری انتخابات می باش،آنها در  صدد نفوذ به این همه پرسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 با اطاعت از ولایت فقیه به پیروزی رسید و از بدو تاسیس انقلاب اسلامی در هر موضوعی حول محور ولايت‌فقيه بوده و در سایه همین اصل، رشد کرده است.

مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) لارستان تصریح کرد: باید به این توجه داشته باشیم که چشمان جهان  منتظر میزان حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است و قطعا این حضور بازتاب گسترده ای در دنیای امروز دارد.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و آمدن به پای صندوق های آراء، باعث می شود که دشمنان برای بار دیگر از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار کشورمان نا امید شوند.

حجت الاسلام موسوی افزود: باید برای حضور پررنگ و حداکثری مردم در هر سلیقه و هر تفکری زمینه سازی و برای پیشگیری از توطئه ها در مسیر انتخابات برنامه ریزی شود.

وی در پایان اظهار داشت: همانطور که دشمنان برای به دست آوردن منافع کشورمان هدفمند به میدان می آید، ما هم باید در صحنه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، هدفمند وارد میدان شویم.

انتهای پیام .. / .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha