جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محسن موسوی - دهلران

حوزه امام جمعه دهلران، امام خمینی (ره) را الگوی عینی دینداری در عصر غیبت خواند و گفت: طلاب و روحانیون باید با تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، جوانان را با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی آشنا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام سید محسن موسوی، در نشست اخلاقی با موضوع "شناخت شخصیت معنوی امام خمینی (ره)"، در مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان دهلران، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: اگر امروز امام خمینی (ره) در دنیا به عنوان الگو شناخته شده اند، بخاطر شخصیت معنوی ایشان بود.

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) با استعانت از خدا ونیروی معنوی مردمی توانست احیاگر مکتب رسول اکرم(ص)باشد و در مقابل  استکبار  بایستد.

 امام جمعه دهلران تصریح کرد: امام خمینی(ره) در سایه خودسازی ومعنویت توانستند دین اسلام را در قلب ملت ایران زنده کند و با علم و تدبیر سیاسی و رهبری قاطع، پرونده رژیم طاغوت را ببندند.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که شخصیت معنوی امام (ره) الگوی عینی در عصر غیبت امام عصر (عج) است، ابراز داشت: در عصر غیبت، دین داری وحفظ دین سخت است، لذا باید با ترک گناه و انجام واجبات،  به تهذیب نفس بپردازیم و شخصیت معنوی امام خمینی(ره) را الگوی خود قرار دهیم تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

وی در پایان بر ضرورت الگو گیری از امام راحل تاکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید با تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، جوانان را با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی آشنا کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha