پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدافع حرم

حوزه / طلبه مدافع حرم گفت: عرصه جنگ در مقابل نیروهای تکفیری، کربلایی دیگر را رقم زده است و می توان گفت جنگ صفین به عینه در حال وقوع می باشد چرا که دشمن قرآن را علم کرده و با استناد به این کتاب و با اعتقاد قلبی به مبارزه با تشیع می پردازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حجت الاسلام مهدی گنجی طلبه مبلغ و مدافع حرم حضرت زینب(س) صبح امروز در مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر که در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار شد گفت: امروز جبهه ای مقابل ما قرار گرفته است که می خواهد بنای اسلام حقیقی و تشیع را متزلزل کند لذا در این عرصه وظیفه طلاب بسیار مهم و اساسی می باشد.

وی تاکید کرد: عرصه جنگ در مقابل نیروهای تکفیری، کربلایی دیگر را رقم زده است و می توان گفت جنگ صفین به عینه در حال وقوع می باشد چرا که دشمن قرآن را علم کرده و با استناد به این کتاب و با اعتقاد قلبی به مبارزه با تشیع می پردازد.

این طلبه مدافع حرم با بیان این که دنیا در حال نظاره این مبارزه می باشد تاکید کرد: جبهه سوریه، جبهه ی خاصی نیست بلکه مکانی مستحکم برای حفظ اقتدار ایران و تشیع می باشد لذا باید با توان فراوان این سنگر عظیم را حفظ نماییم.

وی افزود: باید در کشورمان نیروهای فکری فراوانی را بسازیم و وظیفه ساختن نیروهای انقلابی، به عهده طلاب و روحانیون می باشد چرا که این مسئله هویداست که امروز علمداری شیعه به دست طلاب و روحانیون است پس ابتدا باید با خود شناسی و وظیفه شناسی وارد این بستر شد سپس به تقویت جوانان پرداخت.

حجت الاسلام گنجی تصریح کرد: جبهه ها هم اکنون نیاز به تبلیغ فراوان دارد و نیروهای مبارز می بایست با تقویت فکری و روحی بتوانند کسب قدرت نموده و با توان بیشتری علیه تکفیری ها به نبرد بپردازند و این تقویت روحی تنها به دستان طلاب و روحانیون میسر می شود.

وی در ادامه در خصوص خاطرات خود از مبارزه با داعش  در سوریه بیان داشت: وقتی شهری را در سوریه تصرف می کردیم، سلاح ها و تغذیه هایی با مارک عربستان و ترکیه مشاهده می کردیم که همه آن ها بیانگر این بود که پیشتیبان اصلی این جریان، آمریکای جنایتکار می باشد لذا در مواقعی می دیدیم که با سلاح هایی که بوسیله آن می توان یک گردان را از بین برد، به گروه های سه نفره تشیع یورش می بردند و دوستان ما را به شهادت می رساندند.

وی در پایان  یادآور شد: ارتش بیست میلیونی که همواره مورد تاکید امام راحل قرار داشت، بخشی از آن را طلاب باید تکمیل کنند و روحانیون می بایست در جبهه جنگ سخت و به خصوص جنگ نرم پیشگام عرصه های حرکتی و مقابله به سمت دشمن، باشند تا به لطف خداوند این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) برسد.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha