جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری

حوزه/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: اولین پیام اعطای نشان فتح به دستگیر کنندگان تفنگداران آمریکایی این بود که برای دفاع از مرزها، حدود، عزت و شرف مان هیچ حد و مرزی نمی شناسیم و با رهبرمان پیمان خون بسته ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، امروز در مراسم افتتاح پروژه های حاشیه شهر مشهد، با اشاره به احاطه مقام معظم رهبری به احاطه کامل مسائل داخلی و بین المللی، شخصیت آگاه، بیدار، هوشیار، جامع و آینده نگر ایشان را از نعمت های الهی به مردم ایران دانست.

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس و نشان دادن ذلالت آنان توسط سپاه پاسداران، یادآور شد: فرماندهان نیروی دریایی و جوانان سپاهی دستگیر کنندگان تفنگداران آمریکایی، به علت شجاعت شان، نشان فتح گرفتند که می توان آن را حرکتی در برابر کار ظالمانه آمریکایی ها در جریان حمله به هواپیمای ایران در دوران جنگ و دادن مدال به فرمانده کشتی مذکور عنوان کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: اولین پیام آن به آمریکایی ها این بود که برای دفاع از مرزها، حدود، عزت و شرف مان هیچ حد و مرزی نمی شناسیم و با رهبرمان پیمان خون بسته ایم.

وی با تاکید بر این مطلب که امروز به علت آمادگی نیروهای مسلح ایران، دشمن کوچکترین اقدامی نمی تواند انجام دهد، اظهار داشت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی لب تر کنند، میلیون ها نفر آماده جان فشانی اند، زیرا معظم له گفتار و رفتارش برای خداست و فقط در راستای جلب رضای الهی کار می کند و به طور مسلم این اخلاص بر عزت شان می افزاید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به اهتمام دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به محرومان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از دستورهای ایشان درباره حاشیه شهر مشهد بود که ریاست آن را به عهده آیت الله علم الهدی گذاشته و امروز گزارش های خوشحال کننده ای از فعالیت های انجام شده، ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه طبق روایت، امام معصوم(ع) دست کمک به محروم و نیازمند را دست خدا می دانستند، افزود: همه این فعالیت ها فقط برای رضای الهی بوده و هست و امیدوارم خداوند به دست اندرکاران جزای خیر بدهد و این وعده الهی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان تصریح کرد: اگر دشمنان با جنگ، تحریم و ... مانع نمی شدند، امروز این کشور زودتر از این زمان ها، گلستان می شد که ان شاءالله خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha