چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، در دیدار فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر

حوزه/ بهترین آمادگی نیروهای مسلح، آمادگی ایمانی، تقوایی، اخلاقی و ولایی است که هم موجب توانمندی نظامی و هم موجب ایجاد آمادگی فکری و روحی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری،  در آستانه 19 بهمن روز نیروی هوایی، در دیدار فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: روز نیروی هوایی برگ زرینی در تاریخ پرشکوه ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران، نیرویی مؤمن، ولایتمدار، دانش بنیان، دارای قدرت بالای صنعت هوایی و توانمندی و اقتدار در عملیات و مدافع حریم ایران اسلامی در تمامی عرصه ها است.

وی افزود: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران، نیرویی امتحان داده در قبل و بعد از انقلاب است و با حضور خود در 19 بهمن سال 57 در محضر امام راحل، نشان داد که نیرویی بصیر، ولایتمدار و انقلابی است و پس از انقلاب در دفاع مقدس با تمام قوا از حریم ایران دفاع کرده و شهدای بزرگی امثال بابایی، یاسینی و دوران به انقلاب تقدیم کرده است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از اقتدار یک نظام به اقتدار در عرصه نیروی های مسلح وابستگی دارد؛ هر نظامی که دارای اقتدار نظامی باشد قطعاً می تواند از حریم یک کشور به شکل کافی و لازم دفاع کند و نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران دارای این ویژگی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه پرسنل مؤمن، متدین، کارآمد، آموزش دیده، باتجربه و ولایتمدار باعث شده که نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی هوایی ویژه در جغرافیای آماری نیروهای هوایی جهان باشد، افزود: حریم هوایی ایران یکی از امن ترین حریم های فضایی جهان است.

وی، توانمندنی در عرصه تولید سخت افزارهای جنگنده ها را یکی دیگر از توانمندی های نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران دانسته و گفت: در حال حاضر جهان دارای شرایط ویژه ای است و تهدید، تحریم و اندیشه های استکباری بر اذهان منحرف بسیاری از تئوریسین های جهان سلطه و رهبران سیاسی آنها حاکم است، به همین خاطر باید آمادگی رزمی کافی در صف و ستاد دارا باشیم، تجهیزات کافی به ویژه تجهیزات پیشرفته و الکترونیک داشته باشیم و نیروها آمادگی رزمی و روحی روانی لازم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تأکید کرد: بهترین آمادگی، آمادگی ایمانی، تقوایی، اخلاقی و ولایی است که هم موجب توانمندی نظامی و هم موجب ایجاد آمادگی فکری و روحی می شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان بوشهر، پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی را یکی از پایگاه های موفق در ایران اسلامی دانستند و  افزودند: پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر همیشه در ایران به بزرگی یاد شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha