پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام قندی

حوزه/ حضور طلاب و فضلا در کنارآحاد مردم موجب جوشش و خروش آنان علیه دشمنان خواهد شد و این حضور حداکثری می تواند اقتدار انقلاب و ایران اسلامی را هم فریاد بزند.

حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی نقدی، در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری «حوزه»، با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای حوزه خواهران در پرتو انقلاب گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، این است که مدارس علمیه بتوانند دستاوردهای خود را در قالب یک نمایشگاه به دیگران ارائه کنند تا از این طریق همه در جریان این نوع دستاوردها و فعالیت ها قرار بگیرند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم، کاشان و آران بیدگل اظهار داشت: این حضور یکجانبه مدراس علمیه خواهران باعث می شود با تجربیات یک دیگر آشنا شده و به رشد و تعالی خود و برطرف کردن نقائص عملکرد خود اقدام کنند.

وی در ادامه به مسئله انتخابات هم اشاره کرد و بیان داشت: حضور طلاب و فضلا در کنارآحاد مردم موجب جوشش و خروش علیه دشمنان خواهد شد و این حضور حداکثری می تواند اقتدار انقلاب و ایران اسلامی را هم فریاد بزند.

حجت الاسلام والمسلمین  نقدی ابراز داشت: حضور مردم در حقیقت لبیک به ندای شهداء، امام شهداء، رهبر انقلاب و مراجع خواهد بود.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha