چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 371784
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
22 بهمن

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در بیانیه ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرده است: چونان سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران بدین شرح است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحيم

"ان الله لا يغير ما بقوم حتي يغيروا ما بانفسهم  "    رعد 11

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد.

 22 بهمن یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است. و اکنون ماييم و انقلاب اسلامي که يادگار امام راحل است؛ ماييم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درايت، و صلابت شان می بالیم؛ ماييم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القراي اسلام دوخته‌اند؛ ماييم و سردمداران کفر و الهاد؛ ماييم و نسلي نخبه که آماج فتنه‌هاست؛ ماييم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه‌هاي متعدد. اما ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بيم شکست داریم، نه خوف پيروزي دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها چنانکه قرآن عظیم می فرماید: "اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیُه‍م و لا هُمُ یَحُزَنُون" احقاف 13

اعجاز روشنی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بر تارک تاریخ نشست میراث گران‌بهای سال‌ها ستوه و ستیز ملتی نستوه بود که به اشارات امام بیداری‌ها سیطره نظام استبداد و سلسله طاغوت را بر نتابید و با پایمردی به آرمان‌های والای خود که بر افراشتن پرچم توحید، حاکم ساختن نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ ریشه گرفته از اسلام ناب بود، دست یافت. ما امت دلاوری هستیم که از آتشفشان حادثه‌ها با امداد ایمان و رهبری ولایت گذر کرده‌ایم: در عرصه جنگ سخت پیروز بوده‌ایم. در ستیز نرم فرهنگی سرافراز شده‌ایم و شعله‌های خشم و شکست را بر دشمن زبون آوار کرده‌ایم و در سایه هدایتهای روشنگرانه ی رهبر فرزانه انقلاب و با نثار خون شهیدان هسته ای صبر و استقامت ملت بزرگ ایران به ثمر نشسته است و استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران زمین گیر و نا امید شده است.  و اینک مردم ولایتمدار ایران اسلامی در آستانه تصمیمی بزرگ خود را آماده میکنند تا در صحنه ای دیگر برگی روشن بر صفحات آفتخار آمیز انقلاب اسلامی بیفزایند و با شرکت پرشور در انتخابات پیش رو حماسه ای دیگر خلق کنند. و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن 94 نیز جلوه ی دیگری از خروش غیور مردان و غیور زنان  میهن اسلامی بر علیه کفر و الحاد را به نمایش گذارند .

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و میثاق با فرزند خلف ایشان،مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی از تمام مردم ولایی دعوت می کند که چونان سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha