جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: ملت انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج همبستگی و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در نشست برنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن، در بروجرد گفت: مردم مومن و متدین ایران اسلامی با وحدت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نظام شاهنشاهی را براندازی و جمهوری اسلامی را بنا نهادند.

وی با بیان اینکه مردم در طول ۳۷ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هوشمندانه در تمام صحنه ها حضوری گسترده داشته اند، تصریح کرد: مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی امسال نیز حضور گسترده و با بصیرت خود را در دو صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به نمایش می گذارند.

امام جمعه بروجرد در ادامه به پایان مذاکرات هسته ای و لغو برخی تحریم ها اشاره کرد و یادآور شد: عده ای بر این باورند که با پایان این مذاکرات، مواضع جمهوری اسلامی در خصوص دشمنی با آمریکا کاهش یافته است، آنان سخت در اشتباه اند، چرا که دشمنی آمریکا با ملت ایران تمامی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان با بیان این که ملت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری اوج همبستگی و پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش می گذارند، گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha