شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: اگر تدابیر مقام معظم رهبری نبود، هم اکنون باید در مرز ایران اسلامی با گروهک های تروریستی تکفیری دست و پنجه نرم می کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، ظهر امروز در دیدار بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه فجر استان فارس، با تبریک ایام پیروزی انقلاب و روز نیروی هوایی، اظهار داشت: بیعت نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در 19 بهمن 57 هنگامی که سلطنت طاغوت سرنگون نشده بود، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نشان از الهی بودن حرکت مردم همیشه درصحنه داشت.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی برای سرنگونی انقلاب اسلامی با هوشیاری رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری نقش بر آب‌ شده، افزود: تحلیل گران و کارشناسان غربی براین باروند که اگر توطئه های علیه  انقلاب اسلامی ایران،در کشوری دیگر روی می داد، از صحنه جغرافیا حذب می گردید و اثری از آن باقی نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در صیانت از انقلاب، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری لحظه ای از خط امام(ره) عدول و عقب نشینی نکرده و همواره رهنمود های امام راحل را راهنما و الگو قرار داده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به اوضاع منطقه و موفقیت های جریان مقاومت اشاره و تصریح کرد: موقعیت جریان مقاومت به ویژه حزب‌الله لبنان به تأسی از انقلاب اسلامی و گام برداشتن در مسیر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) روز به روز محکم‌تر و استوارتر شده که نشان‌دهنده اوج اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است.

وی با اشاره به اینکه اگر نسبت به نعمت‌های که خداوند به ملت ایران ارزانی کرده، دچار کفران شویم، از برکات الهی محروم خواهیم شد، افزود: اختلاف، تفرقه، نفوذ و افکار بیکانگان و نیز استحاله فکری، فرهنگی و عملی در بسیاری و تبدیل هنجارها به ناهنجاری از آسیب های پیش روست، از این رو باید با هوشیاری و بصیرت عمل کرد.

امام‌ جمعه شیراز در پایان تصریح کرد: در مبارزه با گروهک های تکفیری اگر رهنمود های مقام معظم رهبری نبود، هم اکنون با آنان در مرز کردستان دست و پنجه نرم می کردیم، لذا باید قدردان نعمت رهبری باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha