پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس،

حوزه/اساتید و طلاب مدرسه علمیه امراللهی قم ، ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و شهدای این حماسه بزرگ را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمين علی شيرازي، نماينده مقام معظم رهبري در سپاه قدس در این مراسم که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی ایران به تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ایران و لزوم حمایت همه جانبه مردم به خصوص طلاب جوان از این انقلاب شکوهمند پرداخت.

وی با بيان خاطراتی از دوران انقلاب اسلامي گفت: جوانان و مردان دلیر این کشور همگی به زندگی، خانواده، شهر، والدین، فرزندان و آینده خود عشق می‌ورزیدند اما عشق به دین، خدا، اسلام و ولایت‌فقیه سبب شد تا آن‌ها از همه علایق خود دست بکشند و لازم است همه ما ادامه دهنده راه آن شهدا باشیم.

نماينده مقام معظم رهبري در سپاه قدس ادامه داد: ملت قهرمان ایران در سال های گذشته با اطاعت از رهنمودهای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه های استکبار جهانی در ابعاد منطقه ای و جهانی را با سربلندی پشت سر گذاشتند . حجت الاسلام والمسلمين  شيرازي درپایان تصریح کرد: ملت ایران در ۳۷ سال گذشته با وجود توطئه های مختلف استکبار جهانی با وحدت کلمه و ولایتمداری خویش در برابر دشمنان با قدرت و درایت ایستادگی کرده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha