چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پیاده‌روی خانوادگی طلاب

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب در تاریخ جمعه ۲۳ بهمن‌ماه جاری در محوطه داخلی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه مشترک مرکز خدمات و معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه استان، گفت: در این جلسه، دورنمایی از اهداف و فعالیت‌های پیش رو، در راستای همکاری‌های بیشتر این دو مرکز، با محوریت ایجاد فضای نشاط و ارتقای سلامت جسمی طلاب ترسیم شد.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در برخی برنامه‌های این معاونت، اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب شهرستان اهواز به‌عنوان اولین گام همکاری‌های مشترک معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان و مرکز خدمات حوزه استان، در راستای تنوع‌بخشی به فعالیت‌های ورزشی و همچنین تشویق طلاب و خانواده‌ها برای حضور در این بخش از حوزه سلامت، خواهد بود و با ایجاد هماهنگی بیشتر و زیرساخت‌های مشترک این قبیل برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام کیانی، در ادامه گفت: قرار بود این همایش در 16 بهمن‌ماه جاری برگزار شود اما به دلیل یک سری مشکلات، زمان اجرایی این برنامه به جمعه 23 همین ماه موکول شد.

لازم به ذکر است، همایش خانوادگی طلاب ساعت 7.30 صبح در محوطه داخلی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد که معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، از همه طلاب مجرد و متأهل همراه با خانواده‌هایشان برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha