چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 371801
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
حجت الاسلام احسان قاسمی

حوزه/ رئیس بنیاد ترویج فرهنگ و علوم اسلامی ، از راه اندازی دفتر تعالی خانواده به منظور ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام احسان قاسمی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: دفتر تعالی خانواده تحت نظر بنیاد ترویج در استان فارس فعالیت های آموزشی، تولید محتوا، محصولات فرهنگی و مشاوره در زمینه های قبل و بعد از ازدواج و تربیت فرزندان و رفع اختلافات خانوادگی با رویکرد سبک زندگی ایرانی اسلامی بر اساس آموزه های دینی و تاکیدات مقام معظم رهبری، در استان فارس شروع به کار کرده است.

وی افزود: دفتر تعالی خانواده، در چار چوب محتوایی برای بدست آوردن آموزه ها و مطالب آموزشی و پالایش آن مطابق موازین شرعی به مردم اقدام به فعالیت می کند.

رئیس بنیاد ترویج فرهنگ و علوم اسلامی کشور، به اهداف راه اندازی این دفتر اشاره کرد و گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از تاثیرات فرهنگ های بیگانه بر بنیان خانواده و تقویت هر چه بهتر در شکل گیری خانواده موفق ایرانی از اهداف در حال پیگیری این مجموعه به شمار می آید.

وی اضافه کرد: رایزنی هایی با سازمان ها و نهاد های فرهنگی استان فارس شده است که در آینده نزدیک شاهد برگزاری دوره ها و همایش های آموزشی با حضور اساتید مجرب و متخصصین در این امر با توجه به فراخور نیاز و هماهنگی های لازم در سطح استان فارس هستیم.

انتهای پیام .. / .

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha