جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع شهدای مدافع حرم در مدرسه معصومیه

حوزه/ با حضور جانشین فرمانده بسیج مستضعفین، اساتید و طلاب حوزه های علمیه و جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پیکر محمود هاشمی از شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام در مدرسه معصومیه قم تشیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» این مراسم باشکوه که امشب در حاشیه آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، پیکر این شهید والامقام با سردادن شعارهای حماسی « حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست »، « یا حسین »، « یا زینب(س) »، « یا زهرا(س)» در میان دست های طلاب و چشمان گریان مادران حاضر در مراسم تشیع شد.

این گزارش می افزاید: نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود که با همخوانی همه حاضرین در سالن فضای معنوی و پرنوری را ایجاد کرد.

لازم به ذکر است، پیکر شهید هاشمی به همراه دیگر همرزمش سعید سامانلو که در عملیات اخیر آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا سوریه به شهادت رسیده‌اند، فردا ساعت 15 از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، جهت خاکسپاری به گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) منتقل خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شهدای والامقام دفاع از حرم حضرت زینب(س) فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha