جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گروه اینترنتی عملیات نمر

گروه اینترنتی «عملیات نمر»، متشکل از فعالان اینترنتی است که به هدف مبارزه با اعدام‌های دسته جمعی به دست رژیم آل سعود فعالیت‌ می‌کنند. این گروه در پی شهادت شیخ نمر باقر النمر به دست رژیم آل سعود به راه افتاده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فعالان آنلاین و هکرهای گروه‌های انانیموس و «عملیات نمر» خواستار تحریم و جلوگیری از حضور عربستان سعودی در المپیک 2016 ریو شدند.

فعالان اینترنتی انانیموس و عملیات نمر،  با اشاره به نقض حقوق بشر در عربستان سعودی، از کمیته بین‌المللی المپیک خواستار جلوگیری از حضور ورزشکاران این کشور در بازی‌های المپیک تابستانی شدند.

گروه اینترنتی «عملیات نمر»، متشکل از فعالان اینترنتی و جوانان هکر است که به هدف مبارزه با  اعدام‌های دسته جمعی به دست رژیم آل سعود فعالیت‌ می‌کنند.

این گروه در پی شهادت شیخ نمر باقر النمر به دست رژیم آل سعود به راه افتاده و برای جلوگیری از اعدام فعالان سیاسی فعالیت می‌کند.

هکرهای اینترنتی انانیموس پیش از این نیز با هک‌کردن چندین وبسایت دولتی، تلاش داشتند تا نظر جوامع بین‌المللی را به حکم اعدام محمد النمر، نوجوان 17 ساله عربستان سعودی و برادرزاده شیخ نمر جلب کنند که به جرم شرکت در تظاهرات آزادی‌خواهان در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می‌برد.

گروه انانیموس همچنین با هک کردن وب‌سایت‌های نیروی هوایی، وزارت و عدالت عربستان نوشت: سالانه صدها تن انسان بیگناه به دست رژیم سعودی جان خود را از دست می‌دهند و آن‌ها به خاطر اعمالشان مجازات خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha