جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله طبرسی

حوزه/ نماینده و لی فقیه در استان مازندران گفت: انقلاب اسلامی دنیای استکبار را به لرزه انداخت و بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این دهه را یادآور تلاش ها و از خودگذشتگی های ملت ایران در 37 سال گذشته دانست و گفت: نهضت امام خمینی(ره) با حضور در صحنه آحاد جامعه به ویژه روحانیت به پیروزی رسید.

وی در ادامه سخنان خود روحانیت را به عنوان رهبران الهی ائمه هدی(ع) بر روی زمین دانست و افزود: حضور روحانیت در صحنه های مختلف در دهه های اخیر همواره با بصیرت و اقتدار  همراه بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را انقلاب مستضعفان دانست و با بیان این که نهضت امام راحل همه دنیا را متحول کرد، گفت: انقلاب اسلامی دنیای استکبار را به لرزه انداخت و بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد.

وی با بیان این که نهضت امام راحل با همراهی روحانیت آگاه و اصیل توانست انقلابی عظیم را پایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: هنوز دنیا نمی تواند نسبت به نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که با سلاح قرآن در برابر دنیای استکباری ایستاد، تصریح کرد: انقلاب ملت ایران پیروزی خون بر شمشیر بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب و پیروزی آن، دیانت و سیاست را با هم پیوند زد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پرونده دین از سوی دشمنان اسلام بایگانی شده بود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که توحید سه مرحله عقیدتی، عبادی و اجتماعی دارد، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب مردم دو توحید عقیدتی و عبادی را دارا بودند، اما انقلاب اسلامی بستری را برای تحقق واقعی توحید اجتماعی فراهم کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در تاریخ اسلام، نبوت، امامت، عاشورا، فقاهت و در آخر نیز مهدویت داشتیم، افزود: همه این اصول با هم ارتباط دارند و از بعثت پیامبر آخر و تا مهدویت ادامه خواهد داشت و روحانیت حلقه وصل این موارد مهم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha