چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام یونس گلی معاون تهذیب حوزه ایلام

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام، اعزام اساتید اخلاق به استان ها و شهرستان ها را ضروری خواند و گفت: متولیان امر باید توجه ویژه ای به استان های محروم داشته باشند.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، اعزام اساتید اخلاق  به استان ها و شهرستان ها را ضروری خواند و گفت: معاونت تهذیب حوزه ایلام در این خصوص پیگیری ها و اقدامات لازم را انجام داده، ولی با توجه به سهمیه استان ها و برخی مشکلات، این طرح به صورت مطلوب و مستمر محقق نشده، لذا متولیان امر باید توجه ویژه ای به استان های محروم داشته باشند.

 وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح برگزاری سلسله جلساتی با حضور اساتید اخلاق، در مدارس علمیه استان ایلام، ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین اسکوئی لر، استاد اعزامی از قم  و استاد رضایی نیا از اساتید بومی استان،  نشست های اخلاقی در مدارس برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام افزود: استفاده از اساتید اخلاق و حضور آنان در جمع طلاب شهرستان ها از برنامه های تاثیرگذار تربیتی و اخلاقی می باشد، به همین منظور اساتید اخلاق به مدارس علمیه شهرستان های ایلام، سرابله و ایوان اعزام شده و مدارس دره شهر، آبدانان، مهران و دهلران نیز در نوبت اعزام می باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha