پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی/ مدیر مدرسه سرپل ذهاب

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برنامه های گوناگون دهه فجر در مدارس علمیه کرمانشاه برگزار می شود.

مدیر مدرسه باقرالعلوم سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با بیان اینکه امام خمینی(ره) ذخیره پر برکت الهی بودند اظهار داشت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ دنیا و مقدمه ای برای نابودی ظلم و طاغوت در جهان و آغازی بر طلوع عدالت دنیای بشریت است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقات قرآنی در رشته های ترتیل و قرائت برای طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

وی با تصریح بر اینکه برنامه ریزی های انجام شده در ایام دهه فجر در جهت ارتقای سطح علمی و معنوی طلاب صورت گرفته است اذعان داشت: مسابقات قرآنی با حضور اساتید برجسته و با هدف انس و قرابت بیشتر طلاب با آموزه های روح بخش قرآن کریم برپا شد.

برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه سنقر

حجت الاسلام مجید بنی عامریان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تشریح ویژه برنامه های مدرسه علمیه امام خمینی (ره) سنقر بیان داشت:برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مسابقات فوتسال و طناب کشی علاوه بر تندرستی و سلات جسمی طلاب، در جهت ایجاد نشاط در طلاب نیز اثرگذار است.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر یادآور شد: برگزاری جلسات اخلاق یکی دیگر از ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر می باشد که با حضور اساتید برجسته و توانمند از حوزه علمیه قم  برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت این ایام گروه تواشیح با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر در مدرسه علمیه شهرستان سنقر حضور می یابند.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هرسین

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با گرامیداشت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب ابراز داشت: در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقات ورزشی در میان طلاب برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری جلسات اخلاق در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین خبر داد و گفت: این جلسات با حضور اساتید حوزه علمیه قم با هدف ارتقای بینش و سطح اخلاق طلاب برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین در پایان افزود: محفل انس با قرآن کریم با حضور طلاب قاری در بقعه مبارک امامزاده مهدی شهرستان هرسین برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha