جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه / شیخ علی دعموش گفت: دستاوردهای میدانی اخیر به ویژه در ریف شمالی حلب منجر به وارد کردن خسارت‌هایی در معادله قدرت های بین المللی و منطقه ای شده و بازندگان اصلی این بازی، دولت هایی هستند که در کنار گروه های تروریستی ایستادند و با مال و سلاح از آن‌ها حمایت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان در دیدار با هیئتی از سازمان‌های ایتالیایی، ازجمله "جوفانی فویلا" دبیرکل سازمان اروپایی حامی سوریه، آدا اوبیدیزانو رئیس سازمان سولید" همبستگی و هویت" وآقای البرتو بالادینو عضو مرکز ایتالیایی عربی گفت: لبنان با دو تهدید  اساسی روبه رو است، یکی تهدید اسرائیلی و دیگری تهدید تروریستی تکفیری.

وی افزود: لبنان بر وحدت همه‌ی مردم لبنان بویژه در مقابل چالش اسرائیلی و تکفیری اصرار دارد.

مسئول روابط خارجی حرب الله گفت: مقاومت و ارتش لبنان توانستند از کشور لبنان حمایت و از پیشرفت تروریست های تکفیری جلوگیری کند.

این مسئول لبنانی معتقد است که هرگونه پیشرفت میدانی در سوریه به نفع امنیت و ثبات لبنان است.

وی خاطر نشان کرد: صحنه‌ی میدانی و سیاسی به سمت منافع نظام و هم‌پیمانانش پیش می رود و اینکه دستاوردهای میدانی اخیر به ویژه در ریف شمالی حلب منجر به وارد کردن خسارت‌هایی در معادله قدرت های بین المللی و منطقه ای شده و بازندگان اصلی این بازی، دولت هایی هستند که در کنار گروه های تروریستی ایستادند و با مال و سلاح از آن‌ها حمایت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha