سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علی موسوی - کانون مساجد لرستان

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با تاکید بر احیاء جایگاه مساجد گفت: مساجد باید به کانون مبارزه با تهاجم فرهنگی تبدیل شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد ؛حجت الاسلام سید علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مساجد از دیرباز تاکنون پایگاه فعالیتهای دینی و مذهبی بوده اند تصریح کرد:نقش مساجد و مامن آنها در  فعالیت های انقلابی و شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد برای جذب جوانان به مساجد طراحی شده است خاطر نشان کرد:برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی کانونهای مساجد راهی برای خنثی نمودن تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های شب 22 بهمن  گفت:امشب راس ساعت ۲۱ ،به یاد غریو الله اکبر ۵۷ در مساجد استان لرستان فریاد الله اکبر پخش خواهد شد.

مسئول کمیته دهه فجر مساجد استان لرستان  با اشاره به اینکه با همکاری های بعمل آمده با مساجد شهری و روستایی استان امسال در همه مساجد استان برنامه های دهه مبارک فجر با شکوه و گستردگی خاصی برگزار شده است افزود:این برنامه ها در نقاط شهری و روستایی استان با استقبال چشمگیری مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha