جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران استان یزد از ارسال ۳۸۸اثر از سوی بانوان طلبه یزدی به جشنواره استانی علامه حلی خبر داد.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  با اعلام این خبر گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره حلی، تعداد 388 اثر از سوی بانوان طلبه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیشترین آثار متعلق به مدرسه علمیه حضرت زینب(س) می باشد..

وی با اشاره به این که امسال دومین سالی است که جشنواره علامه حلی به صورت استانی در یزد برگزار می شود، افزود : کار ارزیابی آثار آغاز شده و پس از بررسی اجمالی در معاونت پژوهش مدیریت خواهران استان،  آثار برتر برای ارزیابی تخصصی و تفصیلی به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال می شود و آثار برتر در این مرحله به بخش نهایی و کشوری راه می یابند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد یادآور شد: با توجه به آمار بالای آثار ممکن است برگزاری مراسم تجلیل از برترین ها اوایل سال آینده انجام شود.

نظیر درباره شرایط شرکت در جشنواره علامه حلی نیز گفت: بر اساس شیوه نامه جشنواره، بانوان طلبه از سطوح یک تا سه با موضوع آزاد و با سن زیر31 سال فرصت حضور در جشنواره را دارند و بانوان طلبه ای که در سال های گذشته در مرحله کشوری حائز رتبه برتر شده باشند، نمی توانند در این جشنواره شرکت کنند .

وی درباره ارزیابی خود از کیفیت آثار ارسالی ابراز داشت: با توجه به اینکه یکی از اهداف جشنواره رشد روحیه پژوهشگری و تشویق طلاب به نوشتن مقاله و تحقیق است، بنابراین علاوه بر ارسال آثار عالی، تحقیقات کلاسی نیز به جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است، بانوان طلبه در طول سال تحصیلی از دوره های آموزشی روش تحقیق در مدارس بهره مند می شوند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha