شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 نمایشگاه عکس «روایت فرزانگی»

حوزه/ نمایشگاه عکس عالمان معاصر و بزرگان حوزه با عنوان «روایت فرزانگی»، از سوی مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیمای خراسان رضوی، در مشهد برپا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس عالمان معاصر و بزرگان حوزه علمیه به ویژه حوزه علمیه خراسان با عنوان «روایت فرزانگی»، در مسجد و حسینیه موسی بن جعفر(ع) مشهد، واقع در بلوار هاشمیه برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از 70 قطعه عکس از عالمان معاصر همچون امام خمینی(ره)، علامه طباطبایی، شهید مطهری، آیت الله مروارید، آیت الله میرزا جواد آقا تهرانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و... به نمایش گذاشته و برای هر کدام توضیحی نوشته شده است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه، حجت الاسلام زنگنه، امام جماعت مسجد و حسینیه موسی بن جعفر(ع) به شرایطی که در دوران رژیم طاغوت برای ملت ایران به وجود آمده بود، اشاره و خاطر نشان کرد: ملت ایران با پیروی از عالم و مرجعی به نام امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و به آزادی و استقلال رسیدند.

گفتنی است، نمایشگاه «روایت فرزانگی» تا پایان هفته در مسجد و حسینیه موسی بن جعفر(ع) دایر می باشد و به مناسبت های مختلف از سوی نمایندگی مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیمای خراسان رضوی به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha