پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وزیر اوقاف مصر

حوزه / وزارت اوقاف مصر با ارسال کتاب به زبان آلمانی و همچنین تربیت روحانیونی که به زبان آلمانی تسلط دارند، به دنبال ارتباط و تاثیرگذاری بر مراکز اسلامی و جامعه آلمان برآمده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از الیوم السابع ، دکتر محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر گفت: 150نسخه از کتاب‌های دینی به زبان آلمانی و 100نسخه به زبان عربی از تولیدات این وزارت در اختیار مراکز اسلامی آلمان قرار می گیرد.

وی گفت: این کتاب‌ها مشتمل بر ترجمه معانی قرآن کریم به زبان آلمانی، و کتاب هایی چون "اسلام و مسئله گفتگو"، "مفاهیمی که باید تصحیح شود"، "نوآوری در فکر دینی" و کتاب "صلح از دیدگاه اسلام"  است.

شایان ذکر است که وزارت اوقاف مصر علاوه بر ارسال کتابها، یک صفحه رسمی برای این وزارت به زبان آلمانی طراحی کرده که عناوین و متون این کتاب‌ها در آن صفحه گذاشته شده است.

وزیر اوقاف مصر همچنین اعلام کرد: دوره‌های آموزشی برای بیش از 30 روحانی که دارای مدرک دکتری یا کارشناسی ارشد یا کارشناسی در پژوهش‌های اسلامی به زبان آلمانی هستند جهت کسب آمادگی لازم برای اعزام و همکاری با مردم آلمان و جامعه‌ی آلمانی زبان برگزار می‌شود.

کتاب محمد به زبان آلمانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha